50 új munkahely létrehozásával nemzetközi IT-támogatási központot alakít ki Magyarországon az ALDI
Biatorbágyon 2013. januárjában kezdte el működését az ALDI Dél vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző IT-központ. A magyarországi áruházakat üzemeltető ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. keretén belül létrehozott osztály működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű, úgynevezett first-level informatikai támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek. Az osztály által nyújtott szolgáltatás az áruházak rendeltetésszerű működéséhez szükséges informatikai berendezésekre és alkalmazásokra terjedt ki. Az elmúlt öt év során a first-level informatikai támogatás a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd további lépésben a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővült, így a kezdetben 40 fővel működő osztály mára már közel 100 szakembernek biztosít munkát és sokrétű karrierlehetőséget.
Az ALDI Dél cégcsoport rendkívül elégedett a Magyarországról kapott informatikai szolgáltatás kiváló minőségével, ezért úgy döntött, hogy itt hozza létre globális informatikai támogatási központjának egyik részét.
Milyen főnök lennél? Megmutatjuk!
A magyarországi service desk legfőképp első, de bizonyos esetekben második szintű informatikai támogatást nyújt majd az ALDI Dél vállalatcsoport leányvállalatai számára az új vállalatirányítási rendszer üzemeltetése során, amely a beszerzés, az üzletek üzemelése, a logisztika és a készletgazdálkodás mellett a pénzügy és a könyvelés területén is hatékonyan kiszolgálja majd az áruházláncot. A támogatást a vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven végzik.
A hatékonyabb informatikai segítségnyújtás és az ALDI Dél jövőbeni növekedésének még optimálisabb biztosítása érdekében az informatikai támogatási tevékenység az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.-ből új cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be kerül át. Az új társaság a biatorbágyi központ mellett második szolgáltató központot is nyit Pécsett, így a tervek szerint legalább 50 új munkahelyet hoz létre a Dél-Dunántúlon. A pécsi iroda örömmel várja az emelt felhasználói szintű informatikai ismeretekkel és folyékony idegennyelv-tudással rendelkező pályázók jelentkezését. Az állásinterjúkra idén márciusban kerül sor, és áprilisban már meg is kezdődik az első pécsi dolgozók betanítása. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az ALDI karrieroldalán, a https://karrier.aldi.hu-n, illetve a helpdesk@aldisued.com e-mail címen lehet. Az ALDI átlagon felüli bérezést, kiváló munkakörülményeket, cafeteriát és nagyszerű előrelépési lehetőségeket kínál munkavállalóinak.