Első helyen a Coca-Cola Mo. a hazai gyümölcslé piacon
A szénsavas üdítők és jeges teák után a gyümölcslevek és gyümölcsitalok együttes kategóriájában is piacvezető lett a Coca-Cola Magyarország. A Cappy gyümölcslevekből és Cappy Ice Fruit gyümölcsitalokból álló termékcsalád az elmúlt négy hónap értékesítési adatai szerint értékben és az eladott mennyiség alapján is a legjobban szereplő gyártói márka* Magyarországon.
Hazánkban 1998. óta kaphatók a Cappy magas gyümölcstartalmú gyümölcslevei, 2004-ben pedig megjelentek a boltok polcain a Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok is. A Magyarországon gyártott és immár 16 különböző ízben forgalmazott Cappy termékcsalád így kevesebb mint másfél évtized alatt vált piacvezetővé. A Dunaharasztiban készülő gyümölcsitalok a hazai boltokon kívül 16 európai ország fogyasztóihoz is eljutnak.
A Cappy termékek válogatott gyümölcsökből, tartósítószer felhasználása nélkül készülnek, az italok kiváló minőségét és gyümölcstartalmát a Coca-Cola Company szigorú minőségbiztosítási rendszere garantálja.
„Mérföldkőhöz érkeztünk vállalatunk történetében azzal, hogy a magyar gyümölcslé- és gyümölcsital piac legnagyobb gyártójává léptünk elő. Az elmúlt 15 évben mindent megtettünk azért, hogy fogyasztóink számára a lehető legszélesebb és a magyar ízvilághoz igazított válaszékot, kiváló és folyamatosan ellenőrzött minőségű termékeket tudjunk kínálni. Vásárlóink ezt a munkát, ezt a teljesítményt díjazták a piacvezető pozícióval. Köszönjük fogyasztóink bizalmát – mondta Tarsoly József, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A gyümölcslevek és gyümölcsitalok iránti kereslet az elmúlt években kissé visszaesett hazánkban, idén várhatóan csaknem 60 milliárd forint értékben vásárolnak ilyen termékeket a magyar vásárlók. Az egy főre jutó éves gyümölcslé fogyasztás évek óta húsz liter körül mozog, ez a szám mintegy 10 százalékkal marad el az európai átlagtól. A gyümölcslé piacon az elmúlt években számtalan ízvariáns jelent meg, ennek ellenére változatlanul a barack és az alma ízű italok a legnépszerűbbek, amelyek mellé csak lassan sorakoznak fel az új, egzotikusabb ízkombinációk.
* forrás: Nielsen, Kiskereskedelmi Index, Retail piac, 2012 június-szeptember hónapok, volumen és értékbeni piacrészesedés a gyümölcslé és gyümölcsital együttes kategórián belül a márkázott termékek körében.