IFUA Horváth: új arculat is támogatja a növekedést
A márkanév lerövidült; a cég ezentúl nemzetközileg egyszerűen a Horváth, míg Magyarországon az IFUA Horváth márkanevet használja. Az új logó, az egymásba kapcsolódó dupla rombusz a márka vizuális megjelenítésének minden változatába bekerült. Mindez a márkanév, mint digitális márka erősítését szolgálja a nemzetközi piacon.
A német üzleti életben már eddig is csak röviden „A Horváthok“, vagyis „Die Horváths“ néven emlegették a nemzetközi céget alapítója, a magyarországi születésű Horváth Péter professzor után. Magyarországon azonban a Horváth név nem olyan ritka, mint Németországban, ezért a hazai piacon indokolt megtartani az IFUA betűszót is a márkanévben – nálunk így szokás hivatkozni a vállalatra.
A logóban a dupla rombusz az együttműködést szimbolizálja két értelemben is. Egyrészt az ügyfelekkel való közös munkát, másrészt a cégen belül, a munkatársak közötti kooperációt jelképezi. Egyúttal utal a transzformációra, az állapotok közötti átmenetre is.
„A mostani, gyorsuló időben a szervezeteknek folyamatos átalakulásban kell lenniük, és a változást esélyként kell felhasználniuk ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak. Ezt a követelményt támasztjuk saját magunkkal szemben is“ – mondta Michael Kieninger, a Horváth csoport igazgatóságának elnöke. „Folyamatosan fejlődünk, és a márka megújítása ennek a fejlődésnek a része.“