A közösségi közlekedést népszerűsíti a MÁV-Volán csoport új kampánya
Legfontosabb célcsoportjuknak az autózókat tekintik, a közlemény szerint őket szeretnék meggyőzni a közösségi közlekedés előnyeiről.
A kampány megszervezését fenntarthatósági szempontokkal indokolták. Az uniós klímacélok csak akkor teljesülhetnek, ha nő a közösségi közlekedés részaránya a személyszállításban, ebben pedig - mint írták - fontos szerepe van az egyéni döntéseknek. Három autóbusz, egy emeletes motorvonat, egy nagyobb HÉV-szerelvény legalább annyi utast vihet, mint több száz autó - tették hozzá.
A MÁV-Volán csoport azért dolgozik, hogy az ország vasúti és közúti hálózatán modern, összehangolt, kiszámítható és jó minőségű szolgáltatást kínálhasson. A társaság ezzel azt szeretné elérni, hogy egyre többen válasszák a közösségi közlekedést az egyéni utazás helyett - olvasható a közleményben.