A One Magyarország a háztartások 54 százalékában van jelen valamilyen szolgáltatással
Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a magyarországi távközlési piac egy nagyon fejlett és nagyon erős versenyben mozgó környezet, ahol mindkét nagyobb versenytársuk komoly energiákat tesz abba, hogy jó szolgáltatásokat adjon az ügyfeleinek. E kihívás kezelésében fontos szerepe van a hálózatfejlesztésnek, valamint, hogy az ügyfélkapcsolati pontokon is jobb szolgáltatást adjanak - tette hozzá.
Hunyady Beatrix, a One Magyarország lakossági vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a One Magyarország a magyar háztartások 54 százalékában jelen van valamilyen szolgáltatással, mindez 6,4 millió lakossági előfizetést jelent, amiből 3,6 millió a helyhez kötött szolgáltatás és 2,8 millió a mobil előfizetés. A vállalati előfizetőkkel együtt a mobil előfizetése száma a cégnél eléri a 3,4 milliót.
Arra is felhívta a figyelmet, hogy 1,6 millió tv-előfizetéssel piacvezetők lettek ebben a szegmensben az idén januártól, és az előnyüket azóta is tartják.
Szabó István, a One Magyarország hálózati technológiai vezérigazgató-helyettese fontos lépésnek nevezte, hogy 2024-ben elérték a 99 százalékos országos lefedettséget a 4G tekintetében.
A helyszínen kiadott közlemény szerint 2025. január 1. óta a 4iG Csoport távközlési-kereskedelmi feladatokat ellátó tagvállalatai (One Magyarország Zrt., DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., AH Média Kereskedelmi Zrt. és Invitech ICT Services Kft.) egységesen, One márkanév alatt szolgálják ki ügyfeleiket. Az idén szeptember 30-án a vállalatok jogi egyesülése is megvalósult, így ezek a cégek beolvadtak a One Magyarország Zrt.-be.
A folyamattal párhuzamosan létrejött a 2Connect, Magyarország legnagyobb vezetékes távközlési és infrastruktúra vállalata, amely a One stabil működési és piaci növekedési hátterét biztosítja a vezetékes piacon a jövőben.
Kiemelték, hogy a One aktívan részt vesz a Gigabit-képes hálózat kiépítésében, valamint a 5G fejlesztésekben a kormányzati célokkal összhangban. 2023-ban a kormánnyal kötött megállapodás keretében 150 milliárd forint értékű beruházást vállaltak fix és mobil hálózatok fejlesztésére.
Arra is felhívták a figyelmet, hogy 2025 október végétől a One Magyarország a hazai tv-piacon két új set-top-boxot vezet be, így elérhetővé teszik ügyfeleik számára az Android TV-alapú OneTV MiniBox Pro és a OneTV SoundBox megoldásokat a lineáris tv-csomagokhoz. Az új médiaeszközök IP alapon Android 14 operációs rendszert használnak, így a Google szolgáltatások is elérhetőek lesznek az ügyfeleknek. Akadálymentesített médiaeszközökről van szó, így azokat a fogyatékossággal élők is kényelmesen használhatják.
Október 30-tól minden új, interaktív TV Family csomaghoz MiniBox Pro-t biztosít a One Magyarország, a SoundBox-ot pedig plusz havi díjért igényelhetik meg az új ügyfelek. A meglévő ügyfelek igény esetén egyszeri díj ellenében válthatnak bármelyik új boxra - olvasható a társaság közleményében.