Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

A 125 millió ügyféllel és 157 000 alkalmazottal rendelkező globális biztosítót hatodik egymást követő alkalommal választották a legértékesebb pénzügyi szolgáltatási márkának. Márkaértéke az előző évi 20,85 milliárd dollárról 23,5 milliárd dollárra nőtt, így 7 százalékkal meghaladta a pénzügyi szolgáltatási szektor átlagos növekedését.

Ezen felül, az Allianz erős munkáltatói márkája miatt is elismerést kapott, a 7. helyet szerezte meg a Fortune 100 Legjobb Munkahelyek® rangsorában (Work for the For®). Rugalmas munkamodellje, széleskörű juttatásai, fejlődési lehetőségei, valamint a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettsége vonzóvá teszi az Allianzot a munkavállalók és a jelöltek számára. Világszerte 52 Allianz szervezet kapott minősítést, és 16 szerepel nemzeti szinten a legjobb munkahelyek listáin, köztük az Allianz Hungária is.

„Márkánk ereje tükrözi azt az alapvető értéket, amelyet vállalatunk és munkatársaink nyújtanak: bizalmat ébresztünk a jövőbe azáltal, hogy biztonságot és nyugalmat nyújtunk ügyfeleinknek világszerte. Legyen szó olyan globális sportesemények biztosításáról, mint a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok, vagy a katasztrofális árvízkárokat követően a lakástulajdonosok támogatásáról, az Allianz megvédi és biztosítja azt, amit az emberek a leginkább értékelnek” – mondta Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.

Allianz márkaígéretének középpontjában az ügyfelek és alkalmazottak jövőjének biztosítása iránti elkötelezettség áll. Az éghajlatváltozás növekvő hatása miatt az Allianz az ügyfelek támogatására összpontosít, és arra, hogy a biztosítók szerepét erősítse a társadalmi kihívások kezelése terén. Az Allianzot széles körben a fenntarthatóság egyik globális élharcosának tekintik, ambiciózus és mérhető nettó zéró kibocsátásra való átállási tervvel rendelkezik saját vagyon- és felelősségbiztosítási és befektetési portfólióinak dekarbonizálására. Elkötelezettségüket az Allianz olyan társadalmi kezdeményezései is bizonyítják, mint például a 2024 júniusában Németországban és 2024 szeptemberében Közép-Európában bekövetkezett áradások által sújtott közösségek számára a humanitárius segítségnyújtás és helyszíni támogatás, valamint a „Humanity Insured” nemzetközi non-profit szervezet alapító partnereként betöltött szerepe, amelynek célja, hogy emberek milliárdjai számára biztosítsa az éghajlatváltozással szembeni ellenállóképességet.

A 2024-es év legikonikusabb pillanata az Allianz számára, és egyben a márka eddigi legértékesebb marketingeszköze kétségkívül a párizsi olimpiai játékok voltak, ami az olimpiai és paralimpiai mozgalom kizárólagos biztosítási partnereként az Allianz megoldások széles skáláját nyújtotta a szervezők, a szurkolók és a sportolók számára.

„Az a küldetésünk, hogy megbízható partnerként védelmet nyújtsunk ügyfeleinknek, segítsük őket a váratlanra való felkészülésben, és lehetővé tegyük számukra, hogy nyugodtan élvezhessék az élet minden pillanatát. Ezek az értékek tették lehetővé, hogy az olimpiai és paralimpiai mozgalom világszintű biztosítási partnere, valamint a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság partnere legyünk. Minden nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján olyan termékeket és megoldásokat kínáljunk, amelyek maximális ügyfélélményt biztosítanak és erősítik a belénk vetett bizalmat. Az Interbrands listáján elért helyezésünk, valamint a márkaértékünk tovább erősödése a bizonyíték, hogy jó úton járunk” – mondta el Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing- és vállalati kommunikációs vezetője.

Az IFUA Horváth Zöld Kerék díj idei nyertese az UBM Csoport és a K&H Csoport

2025-ben az UBM Csoport és a K&H Csoport nyerte el az IFUA Horváth Zöld Kerék díjat. Ez a díj hazai szervezetek környezeti fenntarthatósági törekvéseinek üzleti irányítási megoldásait ismeri el. A pályázatok elbírálásában az IFUA Horváth szakemberei mellett a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) vezetői is részt vettek.
2025. 05. 30. 22:00
Megosztás:

Beszüntette tevékenységét az Impact Alapkezelő

Megszüntette tevékenységét az Impact Alapkezelő - közölte az MTI-vel pénteken a Duna House Holding Nyrt., amelynek 100 százalékos tulajdonában áll az alapkezelő.
2025. 05. 30. 21:00
Megosztás:

Stratégiai cél, hogy Magyarország a burgonyatermesztés területén önellátóvá váljon

Az Agrárminisztérium (AM) kiemelten fontosnak tartja a belföldi burgonyatermesztés megerősítését, a gazdálkodók támogatását és az önellátás elérését – jelentette ki Hubai Imre, a tárca mezőgazdaságért felelős államtitkára a Mindent a burgonyáról című szakmai konferencián pénteken az AM pénteki közleménye szerint.
2025. 05. 30. 20:00
Megosztás:

Kezdő vállalkozások támogató központ nyílt Erdélyben

Kezdő vállalkozásokat támogató központ nyílt meg pénteken az erdélyi Sepsiszentgyörgyön, a Start Venture Studio (Start VS) feladata, hogy segítse a helyi startup-cégek nemzetközi terjeszkedését – tájékoztatta a szervezet pénteken az MTI-t.
2025. 05. 30. 19:30
Megosztás:

A medvék kilövése ellen tiltakoznak civilszervezetek Szlovéniában

Miután a szlovén természetierőforrás- és területrendezési minisztérium 206 medve kilövését engedélyezte, ami az országban élő populáció közel ötödét teszi ki, civilszervezetek tiltakozásba kezdtek a határozat ellen.
2025. 05. 30. 18:30
Megosztás:

A KÉSZ-csoport elkészítette Magyarország első integrált napelemes homlokzatburkolatát

A KÉSZ-csoport tagvállalata, a KÉSZ Metaltech Kft. kivitelezésében, az Eferte tervezőiroda tervei alapján elkészítették az ország első fotovoltaikus homlokzatát, amelynél a napelemek a homlokzatburkolattal egy síkban jelennek meg - közölte az építőipari cégcsoport az MTI-vel.
2025. 05. 30. 17:30
Megosztás:

Három hazai iskolaépület kapott nemzetközi elismerést

Magyar építészeti megoldások a világ élvonalában: három hazai iskolaépület kapott nemzetközi elismerést - közölte az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) pénteken.
2025. 05. 30. 17:00
Megosztás:

GVH: sikerrel zárult a versenytársak közötti megállapodásokról szóló bírói képzés

Sikerrel zárult a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), valamint a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) közösen működtetett Versenyügyi Regionális Oktatási Központjának (ROK) bírói képzése, amely ezúttal a versenytársak közötti megállapodásokra összpontosított – közölte a GVH pénteken az MTI-vel.
2025. 05. 30. 16:30
Megosztás:

Kritikus a spanyol mezőgazdaság helyzete

A spanyol mezőgazdaság kritikus helyzetére figyelmeztettek a legnagyobb szakmai érdekképviseletek pénteken, sürgős intézkedéseket, köztük az ukrán gabonaimport korlátozását követelve.
2025. 05. 30. 16:00
Megosztás:

Klíma- és természeti kockázatokra is fókuszál az MNB

A megújuló energia részaránya történelmi csúcsot döntött Magyarországon, a zöld hitelezés is bővült a fenntartható tőkepiac fejlődése mellett. Az MNB célja, hogy transzparens módon támogassa a zöld átmenethez szükséges alkalmazkodást - közölte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) pénteken az MTI-vel, miután megjelent saját környezeti fenntarthatósági kockázati elemzése és a tavalyi évről szóló Zöld pénzügyi jelentése is.
2025. 05. 30. 15:30
Megosztás:

Kutatás: a dolgozók visszatérnének, de már nem bármilyen irodába

Egy friss kutatás szerint az emberek 85 százaléka a home office-ból már szívesebben visszatérne az irodába - de nem mindegy, hogy milyenbe. A jövő a hibrid munkáé és az irodahoteleké.
2025. 05. 30. 15:00
Megosztás:

Eredményes évet zárt a NAVIGATOR: újabb akvizícióval folytatja dinamikus növekedését a BÉT ipari-tech holdingja

2024-ben folytatta növekedését, 2025 kapcsán pedig pozitív kilátásokat fogalmazott meg a NAVIGATOR Csoport: a menedzsment előzetes várakozásával összhangban 5 milliárd forintot megközelítő pro-forma konszolidált árbevétel mellett az EBITDA meghaladta az 500 millió forintot. A frissen bejelentett újabb akvizíciót követően a 2026-os stratégiai célok megerősítésre kerültek, és az elmúlt évekhez hasonlóan idén is fizet osztalékot részvényeseinek az innovatív ipari technológiák alkalmazásában élenjáró vállalatcsoportot építő társaság.
2025. 05. 30. 14:30
Megosztás:

Fontos változás: több bank is lecseréli egyes bankkártyáit

Több bank is komoly változásokat jelentett be a bankkártyáinál. Az Erste és a Raiffeisen Bank például Visára cseréli a MasterCard kártyáit, míg a MagNet Banknál egyetlen MasterCard kártyatípus lesz csak elérhető a jövőben.
2025. 05. 30. 14:00
Megosztás:

A NAV értesíti a vállalkozásokat az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásról

Mintegy 70 ezer vállalkozástól várja az adóhivatal az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallást, melynek a június 2-ai határidejére felhívja az érintettek figyelmét. A cél az, hogy az adózók elkerüljék a súlyosabb szankciókat - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az MTI-vel pénteken.
2025. 05. 30. 13:30
Megosztás:

Magyarul tanítja a Microsoft a mesterséges intelligenciát

A magyar nyelv szempontjából történelmi léptékű kötelezettségvállalást ért el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Microsofttal szemben folytatott eljárásában, a globális technológiai vállalat 10 milliárdnyi magyar szó felhasználásával fejleszti saját mesterséges intelligencia (MI) alapú rendszereit, és az adatokat más fejlesztők számára is ingyenesen hozzáférhetővé teszi - közölte a versenyhatóság pénteken az MTI-vel.
2025. 05. 30. 12:30
Megosztás:

Az MI valós hatása a munkaerőpiacra: Kik nyernek, kik alkalmazkodnak?

A mesterséges intelligencia már nemcsak egy divatszó. Eszköz lett belőle. Zavaró tényező. Sőt, sok szempontból játékszabály-módosító a munkaerőpiacon. Egyes ágazatok sebességet váltanak, mások irányt, a munkavállalók pedig próbálnak lépést tartani, vagy inkább elébe menni a változásoknak.
2025. 05. 30. 12:00
Megosztás:

A Duna House csoport adózott eredménye és árbevétele is nőtt

A Duna House csoport 594,4 millió forint adózott eredményt és 10 milliárd forint nettó árbevételt ért el idén az első negyedévben, előbbi 152,6 millió forinttal, míg utóbbi 13 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi értéket - olvasható a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján pénteken közzétett negyedéves beszámolóban.
2025. 05. 30. 11:30
Megosztás:

Több mint 13 ezer hektár földrészletet kínál megvételre az állam a gazdáknak

Több mint 13 ezer hektár földrészletet kínál megvételre az állam a gazdáknak - közölte az Agrárminisztérium (AM) pénteken az MTI-vel.
2025. 05. 30. 11:00
Megosztás:

Estek a fejlett piaci hozamok

A szerdai emelkedést követően csütörtökön ismét lefelé mozdultak a hozamok a fejlett gazdaságok kötvénypiacain.
2025. 05. 30. 10:30
Megosztás:

Emelkedtek a vezető indexek a tengerentúlon az Nvidia gyorsjelentése után

Az amerikai részvénypiac csütörtökön emelkedéssel zárt, miután az Nvidia erős gyorsjelentése pozitív hangulatot teremtett. A kereskedés egész nap ingadozó volt; a főbb indexek végül a napi csúcsok alatt zártak.
2025. 05. 30. 10:00
Megosztás: