Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé
A 125 millió ügyféllel és 157 000 alkalmazottal rendelkező globális biztosítót hatodik egymást követő alkalommal választották a legértékesebb pénzügyi szolgáltatási márkának. Márkaértéke az előző évi 20,85 milliárd dollárról 23,5 milliárd dollárra nőtt, így 7 százalékkal meghaladta a pénzügyi szolgáltatási szektor átlagos növekedését.
Ezen felül, az Allianz erős munkáltatói márkája miatt is elismerést kapott, a 7. helyet szerezte meg a Fortune 100 Legjobb Munkahelyek® rangsorában (Work for the For®). Rugalmas munkamodellje, széleskörű juttatásai, fejlődési lehetőségei, valamint a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettsége vonzóvá teszi az Allianzot a munkavállalók és a jelöltek számára. Világszerte 52 Allianz szervezet kapott minősítést, és 16 szerepel nemzeti szinten a legjobb munkahelyek listáin, köztük az Allianz Hungária is.
„Márkánk ereje tükrözi azt az alapvető értéket, amelyet vállalatunk és munkatársaink nyújtanak: bizalmat ébresztünk a jövőbe azáltal, hogy biztonságot és nyugalmat nyújtunk ügyfeleinknek világszerte. Legyen szó olyan globális sportesemények biztosításáról, mint a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok, vagy a katasztrofális árvízkárokat követően a lakástulajdonosok támogatásáról, az Allianz megvédi és biztosítja azt, amit az emberek a leginkább értékelnek” – mondta Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.
Allianz márkaígéretének középpontjában az ügyfelek és alkalmazottak jövőjének biztosítása iránti elkötelezettség áll. Az éghajlatváltozás növekvő hatása miatt az Allianz az ügyfelek támogatására összpontosít, és arra, hogy a biztosítók szerepét erősítse a társadalmi kihívások kezelése terén. Az Allianzot széles körben a fenntarthatóság egyik globális élharcosának tekintik, ambiciózus és mérhető nettó zéró kibocsátásra való átállási tervvel rendelkezik saját vagyon- és felelősségbiztosítási és befektetési portfólióinak dekarbonizálására. Elkötelezettségüket az Allianz olyan társadalmi kezdeményezései is bizonyítják, mint például a 2024 júniusában Németországban és 2024 szeptemberében Közép-Európában bekövetkezett áradások által sújtott közösségek számára a humanitárius segítségnyújtás és helyszíni támogatás, valamint a „Humanity Insured” nemzetközi non-profit szervezet alapító partnereként betöltött szerepe, amelynek célja, hogy emberek milliárdjai számára biztosítsa az éghajlatváltozással szembeni ellenállóképességet.
A 2024-es év legikonikusabb pillanata az Allianz számára, és egyben a márka eddigi legértékesebb marketingeszköze kétségkívül a párizsi olimpiai játékok voltak, ami az olimpiai és paralimpiai mozgalom kizárólagos biztosítási partnereként az Allianz megoldások széles skáláját nyújtotta a szervezők, a szurkolók és a sportolók számára.
„Az a küldetésünk, hogy megbízható partnerként védelmet nyújtsunk ügyfeleinknek, segítsük őket a váratlanra való felkészülésben, és lehetővé tegyük számukra, hogy nyugodtan élvezhessék az élet minden pillanatát. Ezek az értékek tették lehetővé, hogy az olimpiai és paralimpiai mozgalom világszintű biztosítási partnere, valamint a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság partnere legyünk. Minden nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján olyan termékeket és megoldásokat kínáljunk, amelyek maximális ügyfélélményt biztosítanak és erősítik a belénk vetett bizalmat. Az Interbrands listáján elért helyezésünk, valamint a márkaértékünk tovább erősödése a bizonyíték, hogy jó úton járunk” – mondta el Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing- és vállalati kommunikációs vezetője.