Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

A 125 millió ügyféllel és 157 000 alkalmazottal rendelkező globális biztosítót hatodik egymást követő alkalommal választották a legértékesebb pénzügyi szolgáltatási márkának. Márkaértéke az előző évi 20,85 milliárd dollárról 23,5 milliárd dollárra nőtt, így 7 százalékkal meghaladta a pénzügyi szolgáltatási szektor átlagos növekedését.

Ezen felül, az Allianz erős munkáltatói márkája miatt is elismerést kapott, a 7. helyet szerezte meg a Fortune 100 Legjobb Munkahelyek® rangsorában (Work for the For®). Rugalmas munkamodellje, széleskörű juttatásai, fejlődési lehetőségei, valamint a sokszínűség és befogadás iránti elkötelezettsége vonzóvá teszi az Allianzot a munkavállalók és a jelöltek számára. Világszerte 52 Allianz szervezet kapott minősítést, és 16 szerepel nemzeti szinten a legjobb munkahelyek listáin, köztük az Allianz Hungária is.

„Márkánk ereje tükrözi azt az alapvető értéket, amelyet vállalatunk és munkatársaink nyújtanak: bizalmat ébresztünk a jövőbe azáltal, hogy biztonságot és nyugalmat nyújtunk ügyfeleinknek világszerte. Legyen szó olyan globális sportesemények biztosításáról, mint a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok, vagy a katasztrofális árvízkárokat követően a lakástulajdonosok támogatásáról, az Allianz megvédi és biztosítja azt, amit az emberek a leginkább értékelnek” – mondta Oliver Bäte, az Allianz SE vezérigazgatója.

Allianz márkaígéretének középpontjában az ügyfelek és alkalmazottak jövőjének biztosítása iránti elkötelezettség áll. Az éghajlatváltozás növekvő hatása miatt az Allianz az ügyfelek támogatására összpontosít, és arra, hogy a biztosítók szerepét erősítse a társadalmi kihívások kezelése terén. Az Allianzot széles körben a fenntarthatóság egyik globális élharcosának tekintik, ambiciózus és mérhető nettó zéró kibocsátásra való átállási tervvel rendelkezik saját vagyon- és felelősségbiztosítási és befektetési portfólióinak dekarbonizálására. Elkötelezettségüket az Allianz olyan társadalmi kezdeményezései is bizonyítják, mint például a 2024 júniusában Németországban és 2024 szeptemberében Közép-Európában bekövetkezett áradások által sújtott közösségek számára a humanitárius segítségnyújtás és helyszíni támogatás, valamint a „Humanity Insured” nemzetközi non-profit szervezet alapító partnereként betöltött szerepe, amelynek célja, hogy emberek milliárdjai számára biztosítsa az éghajlatváltozással szembeni ellenállóképességet.

A 2024-es év legikonikusabb pillanata az Allianz számára, és egyben a márka eddigi legértékesebb marketingeszköze kétségkívül a párizsi olimpiai játékok voltak, ami az olimpiai és paralimpiai mozgalom kizárólagos biztosítási partnereként az Allianz megoldások széles skáláját nyújtotta a szervezők, a szurkolók és a sportolók számára.

„Az a küldetésünk, hogy megbízható partnerként védelmet nyújtsunk ügyfeleinknek, segítsük őket a váratlanra való felkészülésben, és lehetővé tegyük számukra, hogy nyugodtan élvezhessék az élet minden pillanatát. Ezek az értékek tették lehetővé, hogy az olimpiai és paralimpiai mozgalom világszintű biztosítási partnere, valamint a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság partnere legyünk. Minden nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján olyan termékeket és megoldásokat kínáljunk, amelyek maximális ügyfélélményt biztosítanak és erősítik a belénk vetett bizalmat. Az Interbrands listáján elért helyezésünk, valamint a márkaértékünk tovább erősödése a bizonyíték, hogy jó úton járunk” – mondta el Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing- és vállalati kommunikációs vezetője.

Kommentár a Kormány és a Kereskedelmi és Iparkamara mai megállapodásához

A Niveus a 11 pontból két intézkedést emelt ki, amelyek érdemben befolyásolhatják a vállalkozások adózását: a kisvállalati adóra jogosultak körének kiszélesítését, valamint a kiskereskedelmi adó határsávjainak megemelését, miközben a kulcsok változatlanok maradnak — ez mintegy 3500 cégnek jelenthet adócsökkentést. A fennmaradó kilenc ponthoz a Niveus rövid, egy­mondatos megjegyzéseket fűzött.
2025. 11. 17. 23:30
Megosztás:

Lássuk a következő 100-szorozó esélyesek: Digitap ($TAP), Cardano és Litecoin

A tapasztalt befektetők jól tudják, hogy egy 100-szoros megtérülés (100x ROI) elérése jellemzően azt kívánja meg, hogy a projektekbe még korai fázisban, a mainstream ismertség előtt fektessenek be.
2025. 11. 17. 23:00
Megosztás:

Ha az XRP is 1 775%-ot emelkedik, mint a Zcash – Itt köthet ki az árfolyama

Az XRP hívei kíváncsian figyelik, vajon a token képes-e hasonló parabolikus árfolyam-emelkedésre, mint amit a közelmúltban a <a href="https://coinmarketcap.com/currencies/zcash/" target="_blank">Zcash (ZEC)</a> produkált. Miközben az XRP az elmúlt hónap során közel 20%-ot esett, a ZEC szembement az általános piaci trenddel, és az év egyik leglátványosabb raliját valósította meg.
2025. 11. 17. 22:00
Megosztás:

Michael Saylor: „Tarts ki az életedért”, miközben a Bitcoin esése 92 000 dollárig mélyül

Michael Saylor egy egyszerű, mégis szimbolikus üzenetet küldött a Bitcoin-közösségnek a mai, súlyos piaci eladási hullám közepette.
2025. 11. 17. 21:00
Megosztás:

Magyarország nem kér a műhúsból

Magyarország nem kér a műhúsból - közölte az Agrárminisztérium (AM) hétfőn az MTI-vel.
2025. 11. 17. 20:30
Megosztás:

A Digitap ($TAP) lesz a következő kriptórobbanás? – Mélyreható tokenelemzés

2026 kevesebb mint két hónapnyira van, és a világ egyre inkább eltávolodik a hagyományos bankolási módszerektől. A Z generáció és a milleniálok több mint 70%-a már mobilbanki alkalmazásokat használ pénzügyei kezelésére.
2025. 11. 17. 20:00
Megosztás:

A Bitcoin ára 95 000 alá esett; Miért vonzotta a PEPPER Mining platform a felhasználókat a trenddel szemben?

A Bitcoin ára nemrég 95 000 dollár alá esett, ami piaci pánikot szított és a rövid lejáratú spekulatív alapok gyors kivonulását idézte elő. A folyamatos piaci volatilitás közepette azonban a PEPPER Mining platform egyre nagyobb felhasználói figyelmet keltett. Ez stabil, átlátható és kiszámítható profitmodelljének köszönhető, amely a spot és származtatott piacoktól eltérő „stabil részvételi módszert” kínál a befektetőknek.
2025. 11. 17. 19:40
Megosztás:

Az OKSZ a SZÉP-kártya közterheinek csökkentését szorgalmazza

Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a SZÉP-kártya felhasználhatóságának kiterjesztését a hideg élelmiszerek vásárlására, mert az egyszerre segítheti a lakosságot az alapvető élelmiszerek beszerzésében és a kiskereskedelmi forgalom élénkítését, ugyanakkor a SZÉP-kártyás hidegélelmiszer-vásárlások maximum 3,6 százalékos tranzakciós díjának mérséklését javasolja - közölte a szövetség hétfőn az MTI-vel.
2025. 11. 17. 19:30
Megosztás:

Megkezdődött az országos mezőgazdasági összeírás

Megkezdődött az egyéni gazdaságok idei mezőgazdasági összeírása, amelyben országszerte több mint 21 ezer gazdaság vesz részt; az adatszolgáltatást kormányrendelet írja elő, a válaszadás kötelező - tájékoztatta a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) közleményében az MTI-t.
2025. 11. 17. 18:30
Megosztás:

Megújította vezető testületeit az MBH Bank

Az MBH Bank Nyrt. hétfői rendkívüli közgyűlésén megválasztották a pénzintézet vezető testületeinek tagjait, a közgyűlés döntése értelmében a hitelintézet elnök-vezérigazgatói pozícióját 2030-ig továbbra is Barna Zsolt tölti be, miközben tapasztalt szakemberek bevonásával tovább erősödnek a bank vezető testületei - tájékoztatta a pénzintézet az MTI-t.
2025. 11. 17. 17:30
Megosztás:

Adathalász hirdetések lehettek a Google platformján, a GVH megvizsgálja

Versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Google-lal szemben. A GVH gyanúja szerint a Google Ireland Limited (Google) a Google Ads hirdetési platformján nem ellenőrizte megfelelően az adathalász hirdetéseket, ezért azok fizetett tartalomként, illetve a Google kereső a találati listájának elején jelenhettek meg. Mindez a versenyhatóság szerint hozzájárulhatott ahhoz, hogy a fogyasztók kockázatos weboldalakra kerüljenek vagy kicsalják tőlük a banki belépési adataikat.
2025. 11. 17. 17:00
Megosztás:

ALTEO III. negyedévi gyorsjelentés: dinamikusan növekvő árbevétel és folytatódó stratégiai építkezés

A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) prémium kategóriájában jegyzett ALTEO Nyrt. árbevétele 16 százalékkal bővült az év első kilenc hónapjában, amelyet szinte valamennyi üzleti terület két számjegyű növekedéssel támogatott.
2025. 11. 17. 16:30
Megosztás:

A Semmelweis Egyetem Közép-Európa legjobb egyeteme

A Semmelweis Egyetem (SE) Közép-Európa legjobb egyeteme, a cél pedig az, hogy az elkövetkező években Európa és a világ egyik legjobb egyeteme legyen a budapesti orvosegyetem - hangoztatta a kulturális és innovációs miniszter hétfőn a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinika új Diagnosztikai és Terápiás Központjának avatásán.
2025. 11. 17. 16:00
Megosztás:

A használt ingatlanoké a lakáshitelpiac – ám az Otthon Start javíthat a helyzeten

Az idei év első kilenc hónapjában folyósított lakáshitelek összegének több mint 77 százalékát használt lakás vásárlására fordították az adósok, a szerződések számánál pedig még magasabb lehet ez az arány – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője. Az Otthon Start Program új szerződéseivel ugyanakkor nőhet az új ingatlanok aránya a friss szerződéseken belül.
2025. 11. 17. 15:30
Megosztás:

Stabilcoin-válság réme fenyegeti Európát – figyelmeztet az EKB

Az Európai Központi Bank (EKB) újabb, a kriptovaluták világából eredő pénzügyi kockázatra figyelmeztet. Olaf Sleijpen, a holland jegybank kormányzója szerint egy hirtelen bekövetkező stabilcoin-visszaváltási hullám megrázhatja Európa gazdaságát, és rákényszerítheti az EKB-t monetáris politikája újragondolására. Mit is jelent ez pontosan, és miért kellene figyelnünk a digitális dollárhoz kötött tokenekre?
2025. 11. 17. 15:00
Megosztás:

Árdrágító és inflációnövelő hatása lehetne a csomagolásokat terhelő EPR-díjak további emelésének

A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások arra hívják fel a figyelmet, hogy a legkésőbb november 30-ig kihirdetendő 2026. évi, csomagolásokat és termékeket terhelő kiterjesztett gyártói felelősségi (EPR) díjak esetleges újabb emelésének érezhető inflációnövelő hatása lehet.
2025. 11. 17. 14:30
Megosztás:

Új számlák, új díjak: így alakítják át kínálatukat a bankok a bankszámlastop idején

A 2026 közepéig érvényben lévő bankszámlastop befagyasztotta a meglévő lakossági bankszámlák díjait, miközben az elmúlt időszakban több pénzintézet is új számlacsomagokat vezetett be, amelyekre nem vonatkozik a hatályos korlátozás. A money.hu elemzése szerint a Raiffeisen, az MBH Duna Bank, az OTP és a MagNet Bank is teljesen átalakította számlacsomag-kínálatát - a régi csomagok megszűntek, az újak pedig sok esetben magasabb havi költséggel és szigorúbb feltételekkel érhetők el.
2025. 11. 17. 14:00
Megosztás:

Az év végi kgfb-kampány félidejében az autósok 34 ezer forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést

Félidejénél tart a november 2-án kezdődött év végi kgfb-kampány: az Insura.hu adatai szerint az első két hétben a személygépkocsival rendelkező ügyfelek 34 ezer forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést, ami csupán néhány százalékkal tér el az egy évvel korábban mért 32 800 forintos szinttől - közölte a biztosításközvetítő hétfőn az MTI-vel.
2025. 11. 17. 13:00
Megosztás:

Kiderült, mik az idei karácsonyi slágertermékek és mennyit költünk rájuk

Idén sem marad el az év végi hajrá a műszaki piacon: a magyarok közel fele tervez nagyobb értékű elektronikai terméket vásárolni az utolsó negyedévben. A MediaMarkt friss, országos reprezentatív kutatásából kiderül, hogy bár a slágertermékek listáját továbbra is az okostelefon és a laptop vezeti, a generációk között meglepő különbségek rajzolódnak ki, a vásárlásra szánt összegek pedig sok esetben átlépik a százezer forintos határt.
2025. 11. 17. 12:30
Megosztás:

Néhány év alatt közel 30%-kal nőtt a vállalati járműflották költsége Európában

Az elmúlt öt évben drámai mértékben, akár 30%-kos mértékben is nőhetett a vállalati járműflották teljes tulajdonlási költsége (Total Cost of Ownership – TCO), derül ki az Arval Mobility Observatory legújabb iparági jelentéséből[1]. A tanulmány szerint az emelkedés alapjaiban változtatta meg a flottakezelés és költségtervezés logikáját Európa-szerte, mivel a korábban kiszámíthatónak tartott költségtételek ma már folyamatos és aktív menedzsmentet igényelnek.
2025. 11. 17. 12:00
Megosztás: