Az OPPO szponzori együttműködést jelentett be az Európai Labdarúgó-szövetséggel
Az OPPO bejelentette, hogy a kétéves időtartamra szóló támogatói szerződés értelmében az OPPO az UEFA rendelkezésre bocsátja azokat az innovatív képalkotó technológiáit, amelyek segítségével a szurkolók a 2022-2023-as versenyeken megörökíthetik, valamint megoszthatják a versenyek legszebb pillanatait. A megállapodás magába foglalja az UEFA Bajnokok Ligáját, az UEFA Szuperkupát, az UEFA Futsal Bajnokok Ligája döntőit és az UEFA Ifjúsági Liga döntőit.
A partnerség keretében az OPPO egyedülálló lehetőséget biztosít a futballrajongóknak, hogy fotósként vegyenek részt az UEFA Bajnokok Ligája és az UEFA Szuperkupa mérkőzésein. Ezeknek az „OPPO-fotósoknak” az lesz a feladata, hogy a versenyek során a márka mobil eszközeinek segítségével örökítsék meg a közönség számára általában láthatatlan pillanatokat, ezzel inspirálva a rajongók és a játékosok következő generációját. A mérkőzések során készült „Inspiration Moment” fotókat az UEFA honlapján az "OPPO Galériában" lehet majd megtekinteni.
„Izgatottan várjuk, hogy együtt drukkoljunk az UEFA-val és a futballszurkolókkal a versenyek során. Az OPPO-nál hiszünk abban, hogy az innováció segít leküzdeni az élet kihívásait, ami tökéletes összhangban van az UEFA küzdelemre ösztönző szellemiségével” - mondta William Liu, az OPPO globális marketingvezetője.
Az együttműködés keretében olyan vezető OPPO eszközöket fognak használni, mint a legmodernebb MariSilicon X dedikált képalkotó processzorral rendelkező Find és Reno okostelefon szériák, valamint új, vagy hamarosan megjelenő OPPO IoT-eszközök, fejhallgatók és okosórák. A kínai okostelefon gyártó az UEFA mellett olyan nemzetközi sportesemények globális támogatója, mint a Roland Gaross és a Wimbledoni teniszbajnokság, vagy a Nemzetközi Krikett Tanács (ICC).
„Nagyon örülünk, hogy az OPPO-t az UEFA családban üdvözölhetjük. A megállapodás számunkra is mérföldkőnek tekinthető, mivel az OPPO a globális piac egyik vezető technológia vállalata. Mindez jól mutatja az UEFA versenyek jelentőségének és a futball befolyásának folyamatos növekedését” - mondta Guy-Laurent Epstein az UEFA marketingigazgatója.