Paradigmaváltás az informatikai ügyfélszolgálatoknál: a KPI-knak leáldozott, hódítanak az ügyfélelégedettség-alapú szerződések
A technológiai problémákkal küzdő alkalmazottak számára gyakran a kiszervezett informatikai ügyfélszolgálat az első érintkezési pont, így annak hatékonysága nagyban befolyásolja az egész szervezet termelékenységét. Ebben hoz paradigmaváltást, hogy egyre több ilyen szolgáltatásnál az elszámolás alapját nem teljesítménymutatók, hanem az ügyfélelégedettség elvárt szintje jelenti.
Online platformot üzemeltető szolgáltató? – Lehet, hogy fizetnie kell!
Felügyeleti díjat kötelesek fizetni a Magyarországon letelepedett online platformot üzemeltető szolgáltatók – derül ki a Magyar Közlönyben megjelent legfrissebb adózási tárgyú változásokból, amelyek több adónemet is érintenek és többletfizetési kötelezettségekről rendelkeznek. Az azonban, hogy ki is minősül pontosan online platform szolgáltatónak, nem került definiálásra. A Deloitte szakértői szerint minden érintett társaságnak érdemes felmérnie, hogy a kötelezettségek alá esik-e, vagy van számukra mentesülési lehetőség.
Túl sokan pisilnek a Balatonba - mi baja lehet ettől a fürdőzőknek?
Ön, Kedves olvasónk, most őszintén kérdezzük: bele szokott pisilni a Balatonba? A szerkesztőségben dolgozó 4 embert meginterjúvolva 2-2 lett a végeredmény, ami 50%-os belepisilési arányt jelent, bár a felmérés mintaszáma, tudjuk, hogy nagyon kevés. De milyen kockázatai vannak a belepisilésnek a tó vizére? És a benne fürdők egészségére?