Új célzási lehetőségek a Facebookon B2B hirdetőknek
A B2B hirdetések célzása segíthet abban, hogy az üzleti vállalkozások hatékonyan érjék el a potenciális vállalati ügyfeleiket és partnereiket a Facebookon. Így mindig öröm, amikor ezeknek a lehetőségeknek a tárháza bővül a SocialWings online marketing ügynökség szakembereinek és ügyfeleinek nagy megelégedésére.
Célozd a döntéshozót!
Az újdonságok jelentős része a vezető pozícióban lévők pontos megtalálását segíti, ami azért nagyon hasznos, mert jellemzően ők hozzák meg a végső döntést egy adott termék megvásárlásáról, szolgáltatás igénybevételéről. Ha sikerül közvetlenül őket megszólítani, hosszú és fáradságos hivatali utakat rövidíthetsz le egy csapásra, ami a B2B üzletkötésben hatalmas előnyt jelenthet.
Célozhatsz például közvetlenül az IT döntéshozókra, akiket a munkahelyi adataik alapján azonosít be az algoritmus. Ez akkor hasznos, ha valamilyen informatikai terméket vagy szolgáltatást szeretnél értékesíteni.
Az üzleti döntéshozók már egy szélesebb kategória, idetartoznak a mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR, stratégiai vagy marketinges döntésekért felelős szakemberek. Ebben az esetben az egyéb paramétereket érdemes pontosan meghatározni, hogy belőhesd a célcsoportodat.
Friss hús
Lehetőség nyílik az új vállalkozások megszólítására is, ebben a kategóriában olyan elkötelezett vállalkozások adminisztrátorait célozhatod meg, amelyek az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban jöttek létre. Ez egy remek piac, hiszen egy friss, dinamikusan fejlődő vállalkozásnak rengeteg B2B szolgáltatásra lehet szüksége a növekedéshez és még nincsenek bejáratott kapcsolataik sem, tehát szabad a verseny a kegyeikért.
Amit eddig is lehetett
A döntéshozók célzása új, de az már eddig is lehetséges volt, hogy specifikus vállalatok vagy iparágak iránt érdeklődő felhasználókat érj el. A Facebook érdeklődési körök segítségével olyan csoportokra szűkíthetsz, amelyek érdeklődnek az üzleti, pénzügyi vagy más B2B témák iránt.
Fókuszálhatsz azokra, akik részt vesznek üzleti eseményeken, konferenciákon vagy más iparági rendezvényeken. A Facebook információi alapján csoportokat állíthatsz össze az alapján, hogy a felhasználók milyen módon költöttek pénzt az üzleti termékekre vagy szolgáltatásokra.
Azokat a felhasználókat is szűrheted, akik bizonyos üzleti tevékenységeket végeznek a Facebook platformján, például az oldalakon történő interakcióik vagy azáltal, hogy csatlakoztak üzleti csoportokhoz.
A B2B hirdetéseknél a célcsoport pontos meghatározása és a releváns tartalom készítése kulcsfontosságú. Ezenkívül érdemes rendszeresen monitorozni és optimalizálni a kampányokat az eredmények javítása érdekében.