Schobert Norbi hizlalja a kisvállalatok marketing tudását
„Azért esett Norbira a választás, mert Magyarország egyik legismertebb márkáját és egy sikeres, kiterjedt vállalkozást építette fel a semmiből” - mondta Wolf Gábor kisvállalati marketing tanácsadó, a konferencia szervezője. Hozzátette: Norbi tapasztalataiból nagyon sokat tanulhat egy cégvezető, ráadásul hitelesen tud szólni a kisvállalkozásokhoz, mert Ő maga is éppen úgy alulról kezdte, mint a konferencián résztvevők bármelyike.
Norbi ezúttal nem fitt emberekről, hanem fitt cégekről beszél. A konferencián Wolf Gábor arról kérdezi a fittneszgurut, minek tulajdonítja az üzleti sikereit, mit tesz a vállalkozás fejlődése érdekében és hogyan marketingezik?
Az online marketing témájú plenáris előadások mellett a szakértői szekciókban olyan témákkal ismerkedhetnek meg a résztvevők, mint a CRM, a közösségi marketing és online marketing jogi kockázatai. A konferenciát szakmai kiállítás egészíti ki, melyen a résztvevők akár azonnal találhatnak kivitelezőt a konferencián tanultak megvalósításához.
A Marketing Commando által szervezett esemény célja, segítséget nyújtani az Internetet használó kisvállalkozások számára az eredményes online marketinghez. A rendezvényen mintegy ezerötszáz kisvállalkozás és ötven kiállító vesz részt
A Marketing Commando Magyarország első és egyben piacvezető kkv marketing tanácsadó vállalkozása. 2001-ben alapította Wolf Gábor Budapesten. Küldetése versenyképesebbé, sikeresebbé tenni a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat a marketing révén.
A Marketing Commando 25 ezer kkv vezetővel folytat folyamatos online kommunikációt, termékeit és szolgáltatásait máig több mint ötezren vették igénybe, konferenciáin, tréningjein évente közel kétezren vesznek részt. Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója a kkv marketing elismert szakértője, rendszeres kutatásokkal, szakmai cikkek és tanulmányok publikálásával járul hozzá a szakterület fejlődéséhez. www.marketingcommando.hu