Az árbevételnél is nagyobb mértékben növelte nyereségét a Pensum Group az első fél évben

A Pensum Group Nyrt. első féléves eredményére szinte már egyáltalán nem hatott a koronavírus-járvány: árbevétele 8,9 százalékkal 1,2 milliárd forintra, míg adózott eredménye ennél is nagyobb ütemben, 26,6 százalékkal 27 millió forintra bővült. Az értékesítés közvetlen költségei az árbevételtől elmaradó mértékben, 6,6 százalékkal 965 millió forintra nőttek. A kedvező számok mögött többek között az áll, hogy a vállalat partnerei között nem szerepelnek hangsúlyosan a koronavírus által sújtott üzleti szektorokban működő cégek (autóipar, turizmus, vendéglátás), ugyanakkor a növekedést mutató ágazatokban (pl. kiskereskedelem, ételkiszállítás) a Pensum Group nagyobb forgalmat realizált.
A piaci trendek továbbra is kedvezőnek mondhatóak: a cégek egyre szívesebben vesznek igénybe munkaerőkölcsönzési szolgáltatásokat, mert így nem kell az elbocsátás költségkockázataival számolniuk. A humánerőforrás-szolgáltatások, főként a munkaerő-kölcsönzés terén meghatározó pozíciójú vállalat működési hatékonysága jelentősen javult, így tőzsdei pályafutásának második évébe érkezve is határozott lépésekkel halad tovább a stratégiájában foglalt célok megvalósítása felé. A Pensum Group célja, hogy a koncentrálódó, egyre tőkeigényesebb és folyamatosan szigorodó szabályozással működő piacon növelje piaci részesedését, valamint árbevételét az eredményesség fenntartása, növelése mellett. A növekedéshez szükséges forrásokat a társaság továbbra is a Budapesti Értéktőzsdén keresztül tervezi bevonni, így vizsgálja a forrásbevonás lehetőségeit.