Ismét a Citi Magyarország a legjobb külföldi bank
![Ismét a Citi Magyarország a legjobb külföldi bank](/ny/irattar/2013-05-07/21681_1jW6vfd4.jpg)
Batara Sianturi, a Citi Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: „2012-ben világszerte együtt ünnepeltük ügyfeleinkkel és a közösségekkel a Citi fennállásának 200. évfordulóját. Magyarországon működésünk közel 27 esztendeje alatt sok kiemelkedő eredményt értünk el, és számos innovációt valósítottunk meg ügyfeleink érdekeit szolgálva. Nagy megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy az EMEA Finance magazin ezzel a két rangos díjjal is elismerte a 2012-ben nyújtott kiemelkedő teljesítményünket. A Citi Magyarország a tavalyi évben a kihívásokkal teli piaci környezetben is megőrizte nyereségességét, emellett számos jelentős befektetési banki tranzakcióban vállaltunk vezető szerepet, amelyek révén támogattuk a magán-, illetve a közszférában tevékenykedő vállalati ügyfeleinket pénzügyi céljaik megvalósításában.”
A Citi Magyarország globális banki üzletágának szakembercsapata kiemelt figyelemmel végzi a hazai nagyvállalatok, a multinacionális cégek, a pénzintézetek, illetve az állam és a központi szervek üzleti stratégiai és pénzügyi igényeinek kiszolgálását. Ma a Citi az egyedüli teljes körű szolgáltatásokat nyújtó globális bank Magyarországon, amely világszerte 101 országban van jelen, és összesen több mint 160 országban és közigazgatási területen végez üzleti tevékenységet. Ennek a globális hálózatnak köszönhetően az ügyfelek számára elérhetők a nemzetközi tőkepiacok kínálta lehetőségek.
A kéthavonta megjelenő EMEA Finance szaklap a nemzetközi pénzügyi szektor fő eseményeiről és újdonságairól számol be az Európa, Közel-Kelet és Afrika régióban.
A magazin minden évben kiosztja a nagy presztízsű Europe Banking Awards díjakat, melyekkel azokat a bankokat ismeri el Európában, a FÁK-országokban és Oroszországban, amelyek versenytársaikhoz képest kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, vezető szerepet töltenek be a hazai piacokon, és az egyes országokon belül vagy régiószinten vezetik az eredményrangsorokat. Az elismeréseket a különböző területeken elért teljesítmények és a szervezeti adatok alapján ítélik oda, amelyek között szerepel a piaci részesedés, illetve a fontosabb termékcsoportokon belüli növekedés mértéke, a nyereségesség és a vállalati stratégia.