A Pensum Group Nyrt. adózott eredménye és az árbevétele is nőtt
A kedvező számok mögött részben az áll, hogy a vállalat partnerei között nem szerepelnek hangsúlyosan a koronavírus által sújtott üzleti szektorokban működő cégek (autóipar, turizmus, vendéglátás), ugyanakkor a növekedést mutató ágazatokban (kiskereskedelem, ételkiszállítás) a Pensum Group nagyobb forgalmat realizált.
A közlemény szerint a piaci trendek továbbra is kedvezőek: a cégek egyre szívesebben vesznek igénybe munkaerőkölcsönzési szolgáltatásokat, mert így nem kell az elbocsátás költségkockázataival számolniuk.
A vállalat működési hatékonysága jelentősen javult, így a Pensum Group Nyrt. halad tovább a stratégiájában foglalt célok felé. Példaként említették a piaci részesedésének, árbevételének növelését az eredményesség fenntartása, növelése mellett.
A Pensum Group Nyrt. 2012-ben alakult, a vállalat elsődleges feladatának tekinti, hogy a humánerőforrás-szolgáltatás teljes spektrumát lefedve álljon ügyfelei rendelkezésére Magyarországon, Ausztriában és Németországban. Szolgáltatási portfóliójához tartozik egyebek mellett a belföldi és külföldi munkaerő-kölcsönzés, a munkaerő-közvetítés és toborzás. A Pensum Group árbevétele az elmúlt években dinamikusan nőtt, 2020-ban megközelítette a 2,5 milliárd forintot.
A Pensum Group Nyrt. részvényeivel a BÉT standard kategóriájában kereskednek. A részvények ára pénteken 990 forinton zárt. Egy éven belül a legmagasabb értékük 2460 forint, a legalacsonyabb 530 forint volt.