Átmenetileg lassult, de most új erőre kapott a kínai terjeszkedés
Kína hamarabb kezdte a talpraállást a globális koronavírus-járványból, de ez egyelőre nem pörgette föl a kínai cégek felvásárlási kedvét – állapítja meg a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda jelentése. A javuló makrogazdasági és geopolitikai környezet viszont növelheti Kína befektetési aktivitását és a pandémia miatt bajba jutott vállalatok eszközeinek felvásárlását.
Folytatódnak az Opera online közvetítései
Pénteken Lukács Gyöngyi és Alexandru Agache, vasárnap Farkasréti Mária és Gábor Géza lép színpadra az Opera MaszkaBál közvetítésében.
Izraelben 92 százalékban bizonyult hatékonynak a Pfizer és a BioNTech közös oltóanyaga
Izraelben 92 százalékban bizonyult hatékonynak a Pfizer és a BioNTech gyógyszeripari cégek koronavírus ellen közösen kifejlesztett oltóanyaga a klinikai tesztek utáni első, ellenőrzött eredmények alapján - jelentette a The Times of Israel című, angol nyelvű hírportál csütörtökön.
Pénzhamisítókat fogtak el Romániában
Félmillió eurónyi hamis bankjegyet foglaltak le Romániában, a bűnözői hálózat által gyártott hamis pénzek legalább 10 uniós országban voltak forgalomban, tíz embert előállítottak - közölte az Európai Unió rendőrségi együttműködési szervezete (Europol) csütörtökön.
Tanműhely épült Zalaegerszegen
Több mint 600 millió forintos beruházással építtetett Zalaegerszegen a város önkormányzata olyan üzemcsarnokot, amelyet a későbbiekben oktatási, szakképzési célokra terveznek berendezni - közölte a csütörtöki átadáson a zalai megyeszékhely polgármestere.
150,2 milliárd forintért keltek el a 2022-ben lejáró mobilfrekvenciák
A 900 MHz-es és az 1800 MHz-es frekvenciasávok frekvenciahasználati jogosultságainak licitálását szigorú óvintézkedések mellett január 28-án tartotta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A résztvevő Magyar Telekom Nyrt., a Telenor Magyarország Zrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. összesen 150,2 milliárd forint értékben licitált másfél évtizedre szóló használati jogosultságokért.
Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.