Teljes vételárat fizetett a Pápai Húsért az új, kínai tulajdonos

A Pápai Hús csoport felszámolójával november 2-án aláírt megállapodás értelmében a Tano Commerce Kft. december 1-jén sikeresen átvette a Pápai Hús csoport felszámolásban meghirdetett eszközállományát. Pápa városa önkormányzatának belegyezésével a Tano Commerce Kft. december 1-jén felvette a Pápai Hús Kft. nevet, így tiszta lappal indulhat új útjára a tradicionális magyar márka.
,,Készen állunk, hogy újjáélesszük a Pápai Hús márkát és bővítsük jelenlétét az exportpiacokon is” – jelentette ki Frank Liu, az új Pápai Hús Kft. tulajdonosa, aki hozzátette: „A vételár kifizetésén túl további befektetéseket tervezünk a Pápai Hús kapcsán a közeljövőben. Első körben a gyártás teljes újraindításához már régóta esedékes karbantartási és felújítási munkálatok elvégzésére van szükség, majd a gyártás megindulásával egy hosszú távú fejlesztési programot is útjára indítunk. Ennek célja, hogy kialakítsunk egy hatékony és eredményes ellátási láncot a takarmányelőállítástól kezdve a sertéshízlaláson át a kész hústermékek előállításáig.”
A folyamatos működés érdekében az új tulajdonos önként vállalta, hogy átveszi és tovább foglalkoztatja a munkavállalókat, amivel közvetlenül 680 állást mentett meg a városban és vonzáskörzetében. A húsfeldolgozó vállalat közvetve további mintegy 2000 beszállítónak nyújt megélhetést a régióban. A megújult vállalat az elkövetkező napokban fogadhatja első jelentős kínai vevőjét a pápai üzemben, amivel megindul Pápai Hús termékek exportlehetőségeinek felmérése a kínai piacon.
„Az elmúlt években már számtalan alkalommal jártam Magyarországon, láttam, hogy ez a nagyszerű ország a kormány törekvéseivel összhangban a kelet-közép-európai régió kapujaként hatalmas potenciállal rendelkezik a távol-keleti befektetők számára. Mindent megteszek annak érdekében, hogy a Pápai Hús nemzetközi sikertörténetté váljon. Ha sikerrel járunk, az új kapukat nyithat meg a további befektetések számára,” – mutatott rá Frank Liu.